Avatar billede Studmed Nybegynder
05. oktober 2012 - 11:17 Der er 3 kommentarer

Iphone 5 købt hos 3g uden mobilforsikring - Hvor kan jeg tegne en god mobilforsikring?

Hej

Jeg har lige købt en iphone 5 hos 3g for 5710 kr(15 timers fri tale, gratis sms/mms). Det er dog uden mobilforsikring. Har I nogle ideer om, hvor jeg kan tegne en god mobilforsikring?

Mvh.
Avatar billede Blandy Praktikant
05. oktober 2012 - 13:02 #1
Mener du ikke du bare har købt den og 3 og ikke 3g? I så fald kender jeg ikke firmaet ;-)

Har aldrig i mit liv haft brug for en seperat mobilforsikring hos det selskab jeg køber telefoner ved. Har du evt et eller andet elektronikforsikring i forbindel med din indbosforsikring eller fritidsforsikring?
Avatar billede Studmed Nybegynder
05. oktober 2012 - 13:50 #2
Aaah, joo haha, 3 selvfølgelig! Nej, det har jeg desværre ikke :S men overvejer at købe en seperat mobilforsikring hos www.mobilforsikring.dk, men tager lige ned og snakker med forhandleren hos 3 butikken.
Avatar billede KenneyD71 Nybegynder
12. oktober 2012 - 22:35 #3
Hvis du har Tryg Forsikring, så prøv at ringe og høre om deres Fejl & Uheldsforsikring.

Måske det dækker dit behov.

Der er en selvrisiko indbygget, men hvis uheldet er ude og man skal investere i noget nyt.

Måske værd at overveje.

http://www.tryg.dk/forsikringer/fejl-og-uheldsforsikring.html