Avatar billede foo85 Novice
04. oktober 2012 - 18:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Anbefaling af Modem/Router

Hej Eksperter

Jeg har i øjeblikket en Zyxel P-2602HW-D1A, og mage til møgrouter skal man da lede længe efter.
Det er en router jeg har fået sammen med mit fullrate abbonoment, og umiddelbart tyder alt på at det er routeren der er flaskehals.

Mit problem er dette. Routeren får jævnligt forstoppelse når der sendes store mængder data via WiFi. Dette gælder både almindelig download samt stream og airplay til min appleTV. Så nu har jeg fået nok, og føler mig overbevist om at der findes hardware derude som er bedre.

Routeren er med indbygget ADSL modem, og det er et kriterie for den nye router. Alternativt er jeg interesseret i et seperat modem, og så en router der er rigtig god. Pris er endnu ikke et problem, da jeg ikke rigtig kender markedet.

Hvad kan i anbefale som rigtig gode routere?

På forhånd tak

MvH
anhe85
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. oktober 2012 - 09:48 #1
Hej.

  Har selv gode erfaringer med Cisco (LinkSys på deres SoHo-produkter) og HP, så måske starte der? Find et sted, hvor du kan betinge dig at test er succesfuld - det kan hurtigt blive rigtig dyrt at teste løbende.

De bedste hilsner
Avatar billede foo85 Novice
19. marts 2013 - 14:29 #2
lukkes