Avatar billede Vendelboe20 Nybegynder
04. oktober 2012 - 18:28 Der er 2 kommentarer

Godkender ikke hjemmegruppe

Hej.
Jeg sidder ned min kærestes Acer aspire one som ikke kan oprette forbindelse til ´familiens hjemmegruppe.

PC'en køre windows 7 starter, 32 bit
Alle de andre computere i familiens hustand kan sagtens oprette forbindelse til hjemmegruppen, bare ikke denne PC.

Jeg håber nogle måske kan gennemskue problemmet.

på forhånd tak
Avatar billede morgan_freeman Nybegynder
04. oktober 2012 - 22:51 #1
Er det et spørgsmål om at tilslutte sig en 'gruppe' der kan dele indhold på et delt netværk?

Kan Acer'en komme på internettet via samme netværk?
Avatar billede Vendelboe20 Nybegynder
05. oktober 2012 - 08:36 #2
Ja det drejer sig om at der ønskes at acer'en skal deltage i den allerede aktive hjemmegruppe som resten af familiens computere er tilsluttet, så der kan deles dokumenter, billeder og især printer. Det fungere alt sammen find med alle de andre computere der er i hjemmet, en når man ønsker at deltage i netværket via acer'en godtager den ikke koden.

Jeg har prøvet at gøre windows fejlsøgning med uden held.
Computeren har intet problem med at blive tilkoblet det samme trådløse netværk som de andre PC'er også køre over.