Avatar billede frankb Novice
01. oktober 2012 - 15:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan man få flere adresser

kan man få flere adresser i denne liste:

Vende tilbage til webadresser, du har skrevet i adresselinjen

Klik på pilen Vis autofuldførelse af webadresser i slutningen af adresselinjen for at få vist en oversigt over adresser, som du tidligere har skrevet i adresselinjen. Du kan også begynde at taste og Internet Explorer vil foreslå forekomster.

Knappen Vis autofuldførelse af webadresser i adresselinjen
01. oktober 2012 - 16:08 #1
??? Ikke helt forstået ?
Avatar billede frankb Novice
01. oktober 2012 - 16:14 #2
når jeg klikker på den lille trekant i adresselinjens højre side får jeg de sidst besøgte indtastede hjemmesider, der er en der har spurgt mig om det ikke kunne ændres så antallet af linjer blev større??
Avatar billede vejmand Juniormester
01. oktober 2012 - 16:15 #3
Kommer lidt an på hvor mange der er nu.

Internetindstillinger - fanebladet Indhold - klik indstillinger under autofuldførelse - sæt vinge i adresse og fjern vingen i de 4 bokse under denne.
Nu har du de sidste 25 besøgte hjemmesider.
Avatar billede store-morten Ekspert
01. oktober 2012 - 16:19 #4
Efter at man har klikket på den lille trekant, ud for "Oversigt" klik på den lille pil, nu vises de sidste 20
Avatar billede frankb Novice
01. oktober 2012 - 16:21 #5
Det var lige det, hvordan får jeg givet pointene
Avatar billede store-morten Ekspert
01. oktober 2012 - 16:27 #6
Skriv hvem der kom med løsningen, og bed vedkomne om at lægge et 'Svar'. Som er:(til løsninger og pointgivning)...som der står ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
01. oktober 2012 - 16:28 #7
Du ber om svar fra den af os som hjalp dig, og derefter accepterer du det svar hjælperen sender.

Vi ved jo ikke hvilket forslag du brugte.  :-)

Husk altid selv at sende indlæg som kommentar, og ikke som svar....
Avatar billede frankb Novice
01. oktober 2012 - 16:31 #8
Vejmand: Tak for hjælpen, jeg forsøger at finde en måde at give dig pointene
Avatar billede store-morten Ekspert
01. oktober 2012 - 16:31 #9
Ups... det skulle ikke ha´ været et 'Svar'

Her er en lille film om: Hvordan man accepterer svar på eksperten.dk
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede vejmand Juniormester
01. oktober 2012 - 16:33 #10
Velbekomme, nu kan du acceptere mit svar. Du kan her se hvordan: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede frankb Novice
01. oktober 2012 - 16:39 #11
Vejmand sender du mig et svar, så du kan få dine poient, jeg kan se jeg har 220 ude som jeg nok aldrig har fået givet :-(
Avatar billede store-morten Ekspert
01. oktober 2012 - 16:41 #12
Nu skal du ikke følge filmen bogstaveligt, men sætte "flueben" ved vejmand´s 'Svar' ;-)

vejmand har lagt et 'Svar' i kommentar #10
Avatar billede store-morten Ekspert
01. oktober 2012 - 16:43 #13