Avatar billede grandjean Nybegynder
09. august 2001 - 22:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af BIN fil

Hej.....

Jeg har downloadet en film som er i formatet BIN. Hvordan får jeg lavet den om til en normal fil som jeg kan se med f.eks. Media Player?

Jeg mener jeg har læst at men skal brænde den over på en cd med et specielt program, men hvis det er rigtig, ved jeg hverken hvilket program eller hvordan man gør.

På forhånd tak for hjælpen

MHV.

Thomas
Avatar billede makse Nybegynder
09. august 2001 - 22:52 #1
Du kan åbne filen med programmet ISOBuster, som kan hentes på http://users.pandora.be/smart.projects/start1.htm
Du kan også brænde filen med programmet Nero, som du kan hente på www.ahead.de
Avatar billede thepcycho Nybegynder
09. august 2001 - 23:22 #2
Omdøbe den til .avi enten i windows eller i dos ved hjælp af Ren filnavn.bin filnavn.avi
Avatar billede sofficer Nybegynder
10. august 2001 - 01:26 #3
de kan brædes med cdrwin eller fireburner
Avatar billede sofficer Nybegynder
10. august 2001 - 01:31 #4
Avatar billede grandjean Nybegynder
11. august 2001 - 10:48 #5
Pointene går til \"makse\" da det var ISO Buster jeg fik konverteret filen med. Dog virkede linket ikke men jeg fandt programmet et andet sted!

Mange tak alle sammen
Avatar billede makse Nybegynder
11. august 2001 - 10:53 #6
ISOBusters side kan være meget langsom.
Takker for point. :)
Avatar billede grandjean Nybegynder
11. august 2001 - 10:56 #7
Okay, det er mig der takker :))