Avatar billede domino191191 Nybegynder
30. september 2012 - 01:18 Der er 5 kommentarer

Firefox Max -> mindre

Jeg har det problem at "Gendan fra maks" knappen ikke virker på min kones PC.

Når man trykker på den, så bliver vinduet minimeret HELT til proces-linien.

Uanset hvad jeg prøver så kan jeg ikke få et mindre vindue ud af det end det maximale eller ned til proceslinien.

Lidt irriterende når man skal bruge et 75 % vindue.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
30. september 2012 - 02:28 #1
Træk i vinduesbaren øverst så går den ud af maximer også kan du hive i hjørnet for at ændre størrelse.
Avatar billede domino191191 Nybegynder
30. september 2012 - 02:37 #2
Bravo. Det funker.
'
Takker mange gange..  :-)

Nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg giver dig dine points...
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 12:29 #3
vent til han lægger et svar du bagefter accepterer:
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede domino191191 Nybegynder
30. september 2012 - 12:36 #4
Jamen så må scootergrisen jo lægge rådet ind som et svar.

Det funkede jo perfekt.  :-)
Avatar billede domino191191 Nybegynder
11. oktober 2012 - 02:05 #5
scootergrisen, skriver du ikke dit råd som svar ? Ellers kan jeg vist ikke give dig dine points.  :-)