Avatar billede stevekrist Nybegynder
29. september 2012 - 01:19 Der er 4 kommentarer

søger sponsor

hey

jeg hedder Steve Kristensen
jeg har en forretningsplan og den hedder Dizzmic production, den har fire kategorie og det er : film/musik/design produktion, animation.

jeg vil start den første : film production.
min budget er minimum 1 mio.
vis du er intresser til at sponsorer mig så skriv og vi snakker om det.

studio sponsorne skal med i filmen  [starten af film reklamerne/sponsorne] for at vise at du er sponsorer mig.

skrev så kan vi snakke om det ;)

med venlig hilsen.
Steve Kristensen
studio chef: Dizzmic-films
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2012 - 15:17 #1
Nu er det ikke meget du beskriver om din ide og hvad en sponsor vil få ud af sit sponsorat.
Jeg ville foreslå dig at lave noget crowd funding af en art for dit projekt.
Du kan f.eks. Anvende kickstarter, hvis du kan sælge din ide der og få den støttet så er det sikkert du har en god start ville jeg mene.
Avatar billede stevekrist Nybegynder
29. september 2012 - 16:15 #2
hey
tak for din svar

sponsorne få 20 eller 30 procent af filmen.
og reklameres i filmen.

men tak for din svar af de god råd.
men hvad er crowd funding og hvor skal funde det ?
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 00:36 #3
Det er nok nemmest at se lidt nærmere på kickstarter.com og se hvad andre har gjort.
Eller søge på andre muligheder.

Crowdfunding er en måde at få en flok mennesker (crowd) til at finansiere (funde) ens projekt.
Avatar billede MTHBILISIM Nybegynder
18. februar 2014 - 16:36 #4
God dag,
Venligst kontakt med mig.
Vi har seriøse investorer projekterne Gunstige betingelser finansiering. Med venlig hilsen
MTH.bilisim @ web.de
Constantin Yilmaz