Avatar billede Slettet bruger
27. september 2012 - 13:18 Der er 1 kommentar

Picasa 3 til ekstern harddisk

Jeg vil overføre alle min Picasa-mapper med ændringer og tekster til min eksterne harddisk for på den måde at have mit eget sikre fotoalbum. Hvordan gør jeg? ( Jeg har taget en sikkerhedskopi, men den er uden tekster.)
Avatar billede komsam Juniormester
09. oktober 2012 - 22:57 #1
Hej. Står overfor det samme problem men har dog haft held til at overføre på flg. måde. Stå i Picassa. Marker de billeder som skal overføres. Klik på eksporter (nedderst på billedet i Picasa). op dukker en mappe ved navn ksporter til mappe. Her går du i: Eksportplacering - over i gennemse og klik på din ext. HD - klik derefter Eksporter. Her følger tekst PÅ billedet med over MEN ikke tekst under billedet i Picasa. Håber det hjælper dig lidt og at der evt. kommer mere hjælp. Har ledt i Picasa´s hefte her står intet om omhanl. sag.