Avatar billede kallekragh Nybegynder
26. september 2012 - 16:09 Der er 4 kommentarer

adobe premiere pro cs4 blokket

jeg har adobe premiere pro cs4 som er blevet blokkeret, hvad kan jeg gøre for at fjerne den blokade
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. september 2012 - 16:25 #1
Hvad menes med blokeret?
Avatar billede KHHP Juniormester
26. september 2012 - 16:31 #2
Jeg ville nok kontakte Adobe Support. Hvis du har købte en licens til programmet og den nu er blevet blokeret/blacklistet, så er der nogen der har fået fat i koden og distribueret den på internettet. har du ikke købt en licens til programmet, så skal du nok ikke regne med at der er nogen herinde der vil hjælpe dig. At være i besidelse af piratkopieret software(programmer der koster penge, men som er hentet på en side der stiller software der koster penge til rådighed ganske gratis) er nemlig både ulovligt og strafbart, da producenten af software jo har ophavsrettet og derved er denne dækket af ophavsretsloven.

Men eftersom du spørger herinde, så har du naturligvis købt dit program, fordi alle brugere kender selvfølgelig reglerne for at bruge eksperten.dk. Så et godt råd herfra ville være at sende en mail til Adobe Support og forklare dem problemet. Vedhæft kopi af kvittering/ordrebekræftelse og evt. screenshot af fejlen.
Avatar billede kallekragh Nybegynder
27. september 2012 - 15:43 #3
ja programmet er købt
Avatar billede kallekragh Nybegynder
27. september 2012 - 15:44 #4
jeg prøver at kontakte adobe support