Avatar billede jacob_lunding Nybegynder
20. september 2012 - 11:19 Der er 2 kommentarer

Digital fotoramme med 3G

Hej

Det må findes tænker jeg, men har ikke kunne finde nogen forhandlere i Europa/Danmark..

Jeg forestiller mig en digital fotoramme, der har 3g forbindelse, så man kan fodre den med nye billeder på afstand, når den hænger i et hjem uden internetforbindelse i øvrigt.

Der må være andre en mig, der bor langt fra bedste-/ og oldeforældrene, og som gerne vil holde dem visuelt opdateret omkring deres nyfødte barne-/oldebarns udvikling :)

Er der nogen, der kender sådan et produkt?

Vh
Jacob
Avatar billede Nereos Nybegynder
20. september 2012 - 11:51 #1
Hæng en iPad på væggen? :)

Har ikke hørt om en desideret fotoramme med netværksforbindelse..
Avatar billede madklub Guru
20. september 2012 - 14:59 #2
Du kan da bare sende dem et sd-kort når der er nye billeder.