Avatar billede Slettet bruger
19. september 2012 - 11:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændre skfriftstørrelse via genvejstast

Hej
Førhen kunne man ændre skriftstørrelsen i Word ved at markere ordet og så enten SHIFT F7 eller SHIFT F8 for at gøre den større eller mindre.

Dette virker ikke i Word 2010 - er der nogen der ved om funktionen findes eller kan forklare hvordan man selv laver sådan en genvejstast??

På forhånd tak.
Avatar billede kewin-holm Juniormester
19. september 2012 - 11:38 #1
Kopier teksten og tryk (SHIFT +) for at forstørre den og (-) for at formindske teksten.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2012 - 11:46 #2
Det kan jeg ikke få til at virke. Formoder at du mener at jeg skal markere teksten og så taste SHIFT + eller -

Det dur' ikke
Avatar billede tjp Mester
19. september 2012 - 12:00 #3
Marker tekst
Mindre font: Ctrl + <
Større font: Ctrl + > (dvs Ctrl + Shift + <)
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2012 - 12:29 #4
Tak for hjælpen - det var lige det jeg ledte efter.
Avatar billede tjp Mester
19. september 2012 - 13:08 #5
Jamen, velbekomme...
Bare til en anden gang, så plejer man altså ikke at ta pointene selv - man beder dén der kom med løsningen/svaret om at lægge et svar. ;-)
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2012 - 14:19 #6
undskyld :-)
Jeg er ret ny herinde.
Troede at jeg havde gjort det rigtigt, hvis du lægger et svar så skal jeg nok give det point.. :-D
Avatar billede tjp Mester
19. september 2012 - 14:44 #7
Ja, det var det jeg tænkte. Man kan ikke lægge svar, når først tråden er lukket med et accepteret svar, så behold du bare dine point til en anden gang.. :-)