Avatar billede motek Nybegynder
18. september 2012 - 17:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sløvt trådløst internet...

Hej..

Jeg har fibernet, tilsluttet en trådløs router...
Inden for den seneste uge er min trådløse forbindelse blevet meget langsom: 0.5/7Mb..

Jeg har prøvet at køre uden om routeren (direkte i LAN)og så er hastigheden som den skal være, nemlig: 15/15Mb.

Det undrer mig bare hvis det lige pludselig skulle skulle være routeren.... Mener bare at enten virker den, eller også virker den ikke?
Jeg bruger en NETGEAR WNA1100 som trådløs enhed på PC'en... Har opdateret driver etc..

En eller anden der har et bud på problevet?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2012 - 17:16 #1
Har du forsøgt at resette routeren?
18. september 2012 - 17:56 #2
... er der andre trådløse enheder i nærheden ?
Avatar billede sadolin1978 Novice
18. september 2012 - 18:59 #3
og hvilken standard er dit udstyr b g eller n
Avatar billede motek Nybegynder
18. september 2012 - 20:53 #4
Jeg har resettet routeren...

Trådløse enheder... hmm ja trådløs stikkontakt..

Jeg bruger n - standard
Avatar billede sadolin1978 Novice
18. september 2012 - 21:25 #5
hvia du har mulighed for det så prøv at ændre den channal det netværk køre på skalaen køre fra 1 til 11 så hvis du har mulighed for det prøv at ligge 3 til
Avatar billede motek Nybegynder
25. august 2014 - 16:28 #6
Er løst...