Avatar billede jakob-w Nybegynder
09. august 2001 - 19:11 Der er 15 kommentarer

Simlock på Nokia 3310

Er der nogle der kan fortælle hvordan man kan åbne en nokia 3310 for simlock.

-Hvor kan man købe udstyr og ca. pris..

På forhånd tak for hjælpen....
Avatar billede bbs Nybegynder
09. august 2001 - 19:13 #1
Avatar billede microtec Nybegynder
10. august 2001 - 13:19 #2
DET ER IKKE ET ELEKTRONIK-SPØRGSMÅL!!!!
Avatar billede lala-joker Nybegynder
10. august 2001 - 13:22 #3
gå in dpå www.t-hansen.dk og ind under mobil udstyr der kan dufinde alt !
datakabel covers de fedeste covers !!
headset dobbelt sim kort og lige hvad du vil have !

et datakabel koster ca. 250 kr. inde på thansen eller såda noget ga et kig det er dansk og man får sine ting 2 dage efter og der kanon service og hvis du er utilfreds med deres vare så kan du bare sige det og du for noget nyt !
Avatar billede egede Nybegynder
10. august 2001 - 19:37 #4
Smid din mailadresse herind hvis du vil have programmer...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
15. august 2001 - 14:00 #5
hej egede,, jeg vil gerne lige have et program, til at unlocke en 3310,,
PS.. datakablet er på tilbud inde hod Thansen.dk,, det koster 79kr

Her min e-mail,, hrniceguy@ofir.dk
Avatar billede egede Nybegynder
15. august 2001 - 16:16 #6
sendt...
Avatar billede vindermartin Nybegynder
24. august 2001 - 17:58 #7
var det muligt at jeg også kunne få dette omtalte program m@birch.tc
Avatar billede egede Nybegynder
24. august 2001 - 18:00 #8
Mine programmer lå på en gammel computer, og er ikke blevet overført til den nye, men prøv i stedet dette link: http://www.p.ashmore.btinternet.co.uk/unlock_software.htm
Avatar billede newlight Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:20 #9
var det muligt at jeg også kunne få dette omtalte program john@new-light.dk
Avatar billede egede Nybegynder
06. oktober 2001 - 22:18 #10
sendt!
luk også lige spørgsmålet...
Avatar billede laxxe Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:52 #11
Hvis I ikke selv vil kaste jer ud i det - så kan jeg hjælpe: http://www.simlock.dk/

Vibratorer og ekstra spil til Nokia 3210 er også en mulighed.
Avatar billede kabelsalg Nybegynder
08. januar 2002 - 19:08 #12
Du kan kun unlocke en 3310 med et flasherkabel.
Vi har dem, men de kan også bestilles i udlandet.
Er du ikke interesseret i at købe sådan et, er der mange mennesker ude på nettet der kan hjælpe dig. Vi kan, og www.gsmunlock.dk er også god.
kik eventuelt i mobil grupperne på din news konto
Avatar billede pf_uncle Nybegynder
29. marts 2002 - 11:13 #13
Hej Jakob-W
Hvis du stadig har problemet med un-lock, er her fremgangsmåden til en billig penge.
Du skal købe et datakabel fra thansen, (www.thansen.dk) de er på tilbud i tiden til kr. 129,00 (husk at sige det skal være til 3310.
Dernæst skal du downloade et lille eprom program som du får af mig når skriver til min e-mail adresse  pfr@tdcadsl.dk  dette program virker med 100% garanti - jeg har lige brugt det denne morgen. Så alt det øregas om dyre kabler og jeg ved ikke hvad, bruges kun til at skræmme folk til at betale andre for at un-locke deres telefon.
Skriv hvis du stadig mangler hjælp.

Peder
Avatar billede fluxen Nybegynder
12. august 2003 - 12:41 #14
Prøv her: http://www.gratisunlock.dk/Unlock.asp
det er gratis
Fluxen
Avatar billede bam-bam Nybegynder
20. september 2003 - 16:38 #15
Har sq lige prøvet et kabel fra thansen, og div programmer.
hjælper ikke synderligt eftersom der ikke er nogen kontakt til telefonen.
Kan godt være det bare er mig men jeg kan sq ikke anbefale kablet fra thansen da jeg ikke kan få det til at virke.
(ikke engang med logo manager :-( )