Avatar billede mortensen Nybegynder
16. september 2012 - 17:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er der en dyrelæge der kan hjælpe med min søde hund.

min hund , som er en pappillion havde blod i afføringen for en uge siden havde i to dage og derefter var afføringen grøn i fire dage men den var glad og spiste normalt jeg håber at det er overstået. Den har det godt nu men hvad kan det havde været.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2012 - 17:34 #1
Hmmm, hvis det var dit barn, ville du så også have undladt at gå til lægen????
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2012 - 23:23 #2
Gør som du bliver opfordret til her Anders:
http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/302763-blod_i_affoering_
Søg dyrlæge. Blod i afføringen kan være en harmløs ting, men også farligt.
Avatar billede mortensen Nybegynder
17. september 2012 - 19:35 #3
Hej. Ved ikke om den har været ved dyrlæge i dag. Det er faktisk min nabo der har lånt min profil og pc, og har endnu ikke talt med hende i dag ;) Men takker for respons.
Avatar billede mortensen Nybegynder
17. september 2012 - 20:20 #4
Som hun har skrevet, er hunden ikke syg længere og har det godt og spørgsmålet lød på hvad der kunne have været årsagen. Hun er meget pylret om den og meget obs på hende. Men lukker spørgsmålet.