Avatar billede scootergrisen Nybegynder
16. september 2012 - 14:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

elements 7.0 vil ikke starte

Jeg har Adobe Photoshop Elements 7.0 på min computer.
Det er ikke noget jeg selv har valgt at købe, det fulgte bare med computeren.

Jeg har aldrig rigtig brugt det men jeg har haft startet programmet for at se hvad det var for noget.

Nu ville jeg så igen prøve det men nu vil det ikke starte, når jeg prøver at starte så sker der ikke andet end programmet køre 2-3 sekunder også lukker det sig selv uden at der vises noget overhovedet.

Er der en måde jeg kan reparer programmet ?
Kan jeg se koden nogen steder så jeg kan gemme den ?
Jeg vil helst ikke afinstaller hvis jeg mister koden til programmer for jeg ved ikke hvor koden er henne hvis der da overhovedet er nogen gode.
Avatar billede hcma Novice
16. september 2012 - 14:22 #1
Hvor gammel er computeren.
Er PS Elements en tidsbegrænset udgave ?
Mange præinstallerede programmer er tidsbegrænsede og virker ikke efter en given perioden, hvis man da ikke registrerer og betaler.

PS Elements er et af de bedre fotobehandlingsprogrammer. Din udgave (Elements) er en neddroslet version af den store Adobe Photoshop.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2012 - 14:32 #2
Man kan hente et program der kan finde koden på din pc:
http://pcsupport.about.com/od/productkeysactivation/tp/topkeyfinder.htm

Jeg har kun på et tidspunkt brugt Magical Jelly Bean, og bruger nu selv SIW som kan andre ting med pc også.
Kan ikke lige vide om den vil finde dit program:
http://www.gtopala.com/siw-download.php
(Home edition nederst)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
16. september 2012 - 14:35 #3
1-2 år.

Jeg tror ikke det er et tidsbegrænset program fordi der var et klistermærke på computeren hvor der stor noget i stil med at det var den fulde udgave men det klistermærke har jeg taget af.

Men hvis det var en tidsbegrænset så burde det vel komme en besked om det.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
16. september 2012 - 14:50 #4
Ok nu fandt jeg koden.
Så tænker jeg at jeg vil afinstaller PSE 7.0.
Men hvis jeg får ind og vil downloade PSE så er det kun version 10.0 der er og der vil min kode vel ikke virke til ?

Kan jeg ikke downlode PSE 7.0 ?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2012 - 15:16 #5
prøv her:
http://www.brothersoft.com/adobe-photoshop-elements-download-291843-s1.html
Der lægges en fil i din download mappe, som du åbner.
Hvis du ikke vil have den toolbar som der også er med skal du vælge custom installation.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2012 - 15:22 #6
Hentede og installerede lige programmet.
Da jeg ville gå ind i programmet kom en boks frem hvor jeg kunne prøve programmet frit i 14 dage eller indtaste produkt nøgle.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2012 - 15:36 #7
Det er dog en engelsk version skal siges
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
16. september 2012 - 16:22 #8
Ville fortrække at downloade det hos Adobe.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2012 - 16:30 #9
Ja det kan jeg godt forstå, men som jeg ser det på deres side, så kan du kun hente den nyeste version der.
De vil jo gerne have du køber version 10 af programmet ;-)
Og nej din kode vil ikke virke til dette program.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
16. september 2012 - 18:01 #10
Åh hvor dårligt så virker min kode ikke.
Det var version 7.0 og havde før og det er også 7.0 jeg har installeret nu men den siger koden ikke er rigtig.

Så det måske ikke helt det samme som det program der var på min computer.
Når man skal indtaste koden så står der at enten står det på DVDen (som jeg ikke har fordi der fulgte ikke nogen med) eller på license certificate (som måske er et stykke papir, jeg ikke huske om det fulgte med) eller på en email (som jeg aldrig har fået).

Jeg har både prøvet copy paste og taste tallene manuelt.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2012 - 23:11 #11
Kan desværre ikke hjælpe dig med registreringen af programmet.
Men har du prøvet at systemgendanne til før du fjernede din egen installation?
Jeg tænker om man skulle kunne reparere programmet med den fil du har hentet?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
14. december 2012 - 17:03 #12
.