Avatar billede gjoede Nybegynder
09. august 2001 - 18:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Automatisk opstart?

Hvordan fjerner man alle de programmer som starter nede i venstre hjørne på PC\'eren. Jeg har hørt at de gør PC\'eren langsommere når de er åbne. Jeg vil bare have en genvej til dem på skrivebordet.

Er der ellers andet man kan gøre ved en langsom pc, andet end at defragmentere?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
09. august 2001 - 18:30 #1
det er dem i højre hjørne (ved klokken) der sløver en computer, dem i venstre side er bare genveje. men hvis du bruger win98 kan du gå til start>>kør>>msconfig>>start og selv krydse af hvad der skal startte
Avatar billede gjoede Nybegynder
09. august 2001 - 18:33 #2
Jeg mente selvfølgelig nede i højre hjørne... :)
Avatar billede gjoede Nybegynder
09. august 2001 - 18:34 #3
Det er win98, men hvad betød den smøre du høvlede af?
Avatar billede gjoede Nybegynder
09. august 2001 - 18:37 #4
Når jeg går ind i start og kør, så kan jeg kun væge OK, Annuller og gennemse.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
09. august 2001 - 18:38 #5
jeps, men du skal skrive msconfig og trykke kør
Avatar billede gjoede Nybegynder
09. august 2001 - 18:49 #6
Tingeling. Det var jo ikke så svært...
Avatar billede dribble Nybegynder
09. august 2001 - 18:53 #7
Når Windows starter op skal du blot holde din \"Shift\"-knap inde (de to knapper
med store pile opad, der er placeret i hver side af tastaturet) indtil dine
iconer kommer frem på skrivebordet. Herved har man sprunget de programmer over
Windows normalt starter op.