Avatar billede findtaxa Nybegynder
13. september 2012 - 17:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafiker / Designer til at lave 2 forskellige typer banner annoncer.

Hejsa

Har brug for an Grafiker / designer der kan lave 2 typer banner for mig. Den ene skal være annonce 160x600. Den anden et topbanner 1440x230 til et site.

Annoncen og banner er til 2 forskellige sites med forskelligt emne.

Vi kan lige aftale en pris, da man jo nok ikke får noget for et par points. :-)
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. september 2012 - 18:06 #1
Hej,

Jeg er freelance grafiker og vil gerne give dig et tilbud. Du kan godt få lidt for point :-) Så jeg skal nok give dig lidt eksperten-rabat. Du kan skrive til mail@tinocordes.dk så kan vi aftale nærmere.
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
18. september 2012 - 12:24 #2
Hej Findtaxa

Hvis du ikke har fået opgaven løst, vil jeg meget gerne hjælpe dig.
Du kan sende mig en mail på christinabruun89@gmail.com, eller give mig et kald på 60295223. :)

Med venlig hilsen
Christina Bruun
Avatar billede asbury Praktikant
23. september 2012 - 14:19 #3
Hvis du stadigvæk ikke har fundet en løsning kan du kontakte mig på 26402081 / mail@asbury.dk
Venlig hilsen
Kim Asbury
Avatar billede findtaxa Nybegynder
30. september 2012 - 10:35 #4
Hejsa Jeg har vået løst opgaven og lukker tråden.
Christina og Kim jeg gemmer jer lige i tilfælde af at jeg får brug for tilbud på en opgave en anden gang. Tak for jeres henvendelse og hjælpen Tino.
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
30. september 2012 - 23:28 #5
Hej Tino

Du skal være velkommen. :)

Med venlig hilsen
Christina