Avatar billede Sami420 Nybegynder
13. september 2012 - 11:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Et system som f.eks Trendsales, Guoglgratis søges !

Hej IT Eksperter,
Jeg har brug for Jeres ekspertise og råd.Jeg har brug for et open souce cms system, som kan tilbyde mig følgende:

- Markedsplads, hvor bruger kan sætte deres ting til salg
- Blog
- DebatForum
- Admin skal kunne skrive på forsiden osv.

System skal være nemt at ændre kodemæssigt, redesign og være fremtidssikret og så skal det ikke koste meeget i hosting.

Så ville det være fedt, hvis systemet også har et modul, hvor bruger kan feddback på sæloger de har købt produktet af !
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2012 - 11:45 #1
joomla - du skal bla se efter 'classified ads' som er markedspladsen.
Avatar billede Sami420 Nybegynder
13. september 2012 - 11:50 #2
Ved du om de "'classified ads', som findes om man kan ændre koden og få dem til opføre sig som jeg ønsker ?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2012 - 12:02 #3
det er open source - og lavet i php - så det er op til dine evner i det.
wordpress har også færdige moduler i classified, blog, forum - så kig også forbi dem.
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. september 2012 - 12:09 #4
Har arbejdet med begge systemer, og må nok sige at Wordpress er noget lettere at arbejde med. Men selvom du får et gratis CMS, er det ikke ensbetydende med at du får en færdig hjemmeside. Der skal formodentlig lægges mange timer før du får det som du vil have det.
Avatar billede Sami420 Nybegynder
14. september 2012 - 10:39 #5
Det er så rigtigt nok
Avatar billede Sami420 Nybegynder
14. september 2012 - 10:40 #6
Hmmm hvordan kan jeg acceptere michael_stim svar ?
Avatar billede lauge Nybegynder
18. september 2012 - 20:11 #7
Et par hurtige svar:

- Markedsplads, hvor bruger kan sætte deres ting til salg
Jeg er ikke sikker, men prøv at se på dette theme: http://templatic.com/app-themes/daily-deal-premium-wordpress-app-theme/

- Blog
LAUGE>> det er jo indbygget

- DebatForum
LAUGE>> Brug http://simple-press.com/

- Admin skal kunne skrive på forsiden osv.
LAUGE>> Det er jo bar at lave en forside skabelon der giver lov til dette

Det hele lyder jo nemt. Men at få det hele til at spille ræver arbejde.

Hilsen
Peter Lauge
WordPress Konsulent
www.pixelhuset.dk
Avatar billede lauge Nybegynder
18. september 2012 - 20:12 #8
Sorry - jeg går ud fra du vil bruge WordPress :-)