Avatar billede mette12 Nybegynder
10. september 2012 - 21:01 Der er 2 kommentarer

Onenote og skydrive

Hej

Jeg er studerende og bruger onenote til at tage noter.
Nu ønsker jeg så at se mine noter fra onenote på min iphone.

Så jeg har fået hentet onenote + skydrive på min iphone.
Har også fået downloaded skydrive på min bærbar.

Når jeg så lægger dokumenterne fra onenote i skydrive mappen på min bærbar , dukker de op på min iphones skydrive..men ikke i onenote app'en (som bliver ved med at være tom)...

Hvordan kommer dokumenterne i onenote app'en på min iphone..
Og når jeg i skydrive på min iphone trykker på at den skal åbne med en anden app gider den heller ikke :((

Hvad gør jeg galt ... Nogen der kan hjælpe??
Avatar billede chalde Seniormester
10. september 2012 - 21:53 #1
Hvilken version af OneNote?
Avatar billede mette12 Nybegynder
10. september 2012 - 22:01 #2
på min bærbar har jeg 2007