Avatar billede hehlers Nybegynder
10. september 2012 - 08:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASP/SQL kønsopdelt placering

Hejsa

Jeg har en resultatliste fra et arrangement, hvor jeg gerne vil have to forskellige placeringskolonner.

Jeg kan sagtens få vist den samlede placering, men kolonnen ved siden af med den kønsopdelte placering, kan jeg ikke lige greje.

Her er koden:

<%
Query="SELECT Deltager_registrering.Fornavn, Deltager_registrering.Efternavn, Deltager_registrering.Klub, Deltager_registrering.Placering, Deltager_registrering.Startnummer, Deltager_registrering.Distance, Postering_tid.Tid FROM Deltager_registrering, Postering_tid WHERE Deltager_registrering.Startnummer = Postering_tid.Startnummer ORDER BY Postering_tid.Tid"
            Set Res= Conn2.Execute(Query)

            Query="SELECT Deltager_registrering.Fornavn, Deltager_registrering.Efternavn, Deltager_registrering.Klub, Deltager_registrering.Placering, Deltager_registrering.Startnummer, Deltager_registrering.Distance, Postering_tid.Tid FROM Deltager_registrering, Postering_tid WHERE Deltager_registrering.Startnummer = Postering_tid.Startnummer AND Deltager_registrering.Gruppe = 'Damer' ORDER BY Postering_tid.Tid"
            Set ResK= Conn2.Execute(Query)
%>

    <table cellpadding="2" width="850" cellspacing="2">
    <tr bgcolor="#333333">
          <td width="73" align="center"><h2 class="white">Placering<br />
            Samlet
          </h2></td>
          <td width="74" align="center" valign="top"><span class="white">Placering<br />
(Køn) </span></td>
          <td width="78" align="center"><h2 class="white">StartNummer</h2></td>
        <td width="78" align="center"><h2 class="white">Tid</h2></td>
        <td width="243"><h2 class="white">Navn</h2></td>
        <td width="268"><h2 class="white">Klub / By</h2></td>
        </tr>
<%

    i = 0

    skft = 1
    If not Res.EOF then
    Res.movefirst
    while not Res.eof

    i = i+1

    skft = skft * (-1)
    if skft = 1 then
            trbg = "#FFFFFF"
    else
            trbg = "#e5e5e5"
    end if

%>

      <tr bgcolor="<%=trbg%>">
          <td width="73" align="center"><%=i%></td>
          <td width="74" align="center"><%=??%></td>
          <td width="78" align="center"><%=res("Startnummer")%></td>
        <td width="78" align="center"><%=res("Tid")%><%'=minutKM%></td>
        <td width="243"><a href="resultater_150.asp?visning=detaljer&StartNummer=<%=Res("Startnummer")%>"><%=res("Fornavn")%>&nbsp;<%=res("Efternavn")%></a></td>
        <td width="268"><%=res("Klub")%></td>
        </tr>
<%
Res.MoveNext
Wend
End if
%>
  </table>

På forhånd tak.
Avatar billede hehlers Nybegynder
10. oktober 2012 - 11:56 #1
Ingen der kan hjælpe?

Det svarer lidt til denne her:
http://www.aarhus1900.dk/tilmelding/resultatliste.asp?sort=plac&kl=A&ID=1106&point=&interdist=&Teams=21,0975&teamname=country&ShowAge=&1900AM=&TeamIDsort=&diplom=true&pos=0&stnr=&min_deltager=&refresh=&showclass=&HoldNavn=&ResultPlac=&visDist=&showOnly=&showResRem=&koen=B&showMaxPos=&showAllTeams=&VisNettoTid=True

... Hvor der både er en kolonne for placering samlet og en for kvinder.
Avatar billede hehlers Nybegynder
09. november 2012 - 09:05 #2
lukker