Avatar billede kdn1234 Praktikant
09. september 2012 - 17:03 Der er 1 løsning

Wifi virker ikke

Hej med jer.

Jeg er ved at rive mine få sidste totter hår af !!!

Vores Wifi (på en Zyxel P2602) blev langsomt dårligere og dårligere. efter at have prøve at ændre kryptering, skifte kanal osv. osv. ringede jeg til Telenor, som sendte en ny router.
Det er en Zyxel P2601HN-F1
Men det er problemet kun blevet værre af !!!
Alt er snart prøvet. Iphone og Ipad's er blevet nulstillet, Bærbare Pc'er er blevet slettet for kendte netværk osv.

Men ingen af delene får lov at hoppe på Wifi.
Apple produkterne skriver:
Kunne ikke oprette forbindelse til netværket "8"

Pc'erne kommer bare ikke på !!

Jeg har haft en Wifi scanner på der både kan tage 2,4 ghz og 5 ghz. Men der er umiddelbart intet der skulle genere.

Mvh kdn
Avatar billede kdn1234 Praktikant
10. september 2012 - 18:53 #1
Fejl fundet