Avatar billede thedevil Nybegynder
08. september 2012 - 00:34 Der er 2 kommentarer

Langsom computer

Hej så er den gal igen.. Jeg oplever at min computer er ufattelig langsom igen, og oplever således også problemer når jeg skriver med mit tastatur, det er som om at den ikke lige får alt med hvad jeg trykker på... Her går det fint, men det er inde på facebook at problemet er... Håber der er nogen som kan hjælpe mig her... Håber lidt på at ved at få den til at kører lidt hurtigere at problemet med at skrive forsvinder.. Sæt igang!

Ps Styresystemet er windows 7 64 bit
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2012 - 07:48 #1
Kan se du er bekendt med Malwarebytes og CCleaner, og formoder du har kørt en fuld scanning med dem?
Grunden til at du skriver i ryk er at der foregår ting på disken som optager resourserne.
Har du tjekket i din jobliste hvad dette kan være?
Og er der tjenester der gnaver på disken meget må du lige skrive hvilke det er.
Hvad med torrents. Er det noget du bruger?
Avatar billede thedevil Nybegynder
13. september 2012 - 00:16 #2
Hej undskyld jeg først er på nu... Jeg har slet ikke kunne komme på nogen af de steder jeg plejer at være... Nej har jeg ikke fået gjort endnu.. Nej ikke mere, har brugt torrents