Avatar billede rownz Nybegynder
07. september 2012 - 14:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

LAN forbindelse ikon eller noget andet?

Der må da være nogen af jer "Eksperter" der kan hjælpe her??

Mit "LAN forbindelse" ikon er åbenbart væk.. og jeg har prøvet div. script inde på regedit. men intet har hjulpet
Har samt prøvet at fjerne netværkskortetsdriveren for at se om det hjalp.
Jeg er tilkoblet internettet og det virker ganske fint.

http://www.imagebam.com/image/264bf0209424133

og sådan ser der ud herinde:
http://www.imagebam.com/image/ca9549209611571
Avatar billede kaosdk Novice
07. september 2012 - 14:22 #1
Hejsa!

Og hvad er det præcist du ikke kan se eller mangler ?

Kan du beskrive bare en smule mere hvad dit problem er .. ;-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. september 2012 - 14:31 #2
Hold dig til den tråd du allerede har startet.

http://www.eksperten.dk/spm/968527
Avatar billede rownz Nybegynder
07. september 2012 - 15:17 #3
Kaosdk

Som jeg beskriver det... det ikon er væk?

Michael stim: nej for det kan det ikke passe at ingen kan komme med nogle andre muligheder end i den gamle tråd.. så må jeg oprette en ny.. Gik ud fra folk vidste bare en lille smule herinde .. :s
Avatar billede kaosdk Novice
07. september 2012 - 15:18 #4
Enig med Michael.. ;-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. september 2012 - 15:25 #5
"Michael stim: nej for det kan det ikke passe at ingen kan komme med nogle andre muligheder end i den gamle tråd.. så må jeg oprette en ny.. Gik ud fra folk vidste bare en lille smule herinde .. :s ", øøøhhh nej. Læs ekspertens regler. Oprettede alle en ny tråd så snart de ikke fik svar efter en dag, ville det være umuligt (mere umuligt end det er i dag med eksisterende søgefunktion) at finde rundt i hoved og hale, her på eksperten. Så luk venligst denne tråd ved at lægge et svar og accepter dit eget svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. september 2012 - 15:25 #6
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Citat:
Det er ikke tilladt at:
.....
....
11.oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede rownz Nybegynder
07. september 2012 - 16:05 #7
vejmand - kunne det så ikke være lidt mere hensigtsmæssigt at hjælpe i det her filfælde i stedet for at sætte så meget fokus på om jeg ikke synes at der er indløbet tilfredsstillende svar på det spørgsmålet?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. september 2012 - 16:23 #8
rownz >> Jo, jeg prøver faktisk på at hjælpe dig. Hvis du ikke mener du skal følge reglerne herinde, må du nok forvente det bliver lidt svært at få hjælp. Ellers må du i det mindste forklare hvorfor reglerne ikke skulle gælde for dig?

Men det er selvfølgelig helt op dig.
Nu har jeg linket til reglerne, og vist dig hvorfor du skal lukke dette spørgsmål igen.
Avatar billede rownz Nybegynder
07. september 2012 - 17:27 #9
havde ikke lige set det i den anden tråd... my bad
Avatar billede vejmand Juniormester
07. september 2012 - 17:35 #10
Jamen jamen, du skal stadig lukke denne tråd.

Nu har du postet 3 gange, hvor du har haft chancen for at poste et "Svar", så du kan lukke spørgsmålet.
Avatar billede rownz Nybegynder
07. september 2012 - 18:40 #11
nå jaja
Avatar billede rownz Nybegynder
07. september 2012 - 18:40 #12