Avatar billede chilip Nybegynder
06. september 2012 - 17:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis alternativ til Driver Whiz?

Halløj!

Som overskriften antyder, så er jeg interesseret i at høre nærmere om et alternativ til Driver Whiz.
Jeg syntes måske ikke det er så fedt at skulle betale 29,95$ for at erfare at den ikke kunne finde driveren til mit ESata kort..

Mvh.
Chilip
Avatar billede chilip Nybegynder
06. september 2012 - 17:55 #1
Og så fandt windovs selv driveren efter en ordentlig opdatering. ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2012 - 17:57 #2
Til en anden gang måske denne her:
SlimDrivers:  http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis)
Virker på den måde at den kigger på hardwareid og finder egnet driver.
Du skal muligvis registrere for at få alle drivere ned. Men absolut et brugbart program.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2012 - 17:58 #3
nå den kom så ikke med før du lukkede.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2012 - 18:00 #4
Du kan jo bare for at prøve programmet hente det, og se om den kan finde flere drivere der kan opdateres til din pc.