Avatar billede hkv Forsker
06. september 2012 - 17:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse til trådløs printer

Jeg har en trådløs printer: HP Photosmart C8100. Den er koblet trådløst op til min router. Den er kablet til min pc, og jeg har aldrig problemer med udskrivning. (Heller ikke efter jeg har været logget af og logger på igen). Derudover er der op til 5 bærbare pc-ere på netværket. Når printeren bliver tilføjet på disse 5 bærbare er der ingen problemer med at udskrive, men hver gang de logger af netværket, kan de ikke printe, når de igen logger på netværket. Kun ved at printeren afinstalleres og geninstalleres, så kan de igen. Bemærk, printeren bliver ALDRIG slukket, og skifter således ikke IP-nummer. Er der en forklaring på dette printerproblem, og kan det løses?
Avatar billede hkv Forsker
06. september 2012 - 21:46 #1
Glemte at sige, at alle pc-ere kører Windows 7.
Avatar billede mizzah Nybegynder
08. september 2012 - 23:29 #2
Kan du pinge printeren fra de computere?

Vh mikkel
www.nctas.dk
Avatar billede hkv Forsker
25. september 2012 - 10:00 #3
Hej Mikkel.
Tak fordi du interesserede dig for "sagen", og undskyld mit sene svar. Jeg har imidlertid ikke fundet ud af, om dem med de bærbare kan pinge printeren. De har allesammen valgt, at de, hver gang de åbner deres computere, afinstallerer og geninstallerer de printeren. På den måde får de det til at fungere !!!

Mvh. HKV