Avatar billede baerbarto Nybegynder
03. september 2012 - 14:52 Der er 1 løsning

GMAIL - kan ikke skrive eller svarer !!

- har hen over en nat mistet muligheden for at skrive og svarer i den ene af mine 2 gmail's.
- jeg bennytter internet explorer 9.
- mailen åbner normalt og jeg kan åbne alle mapper og mails.
- når jeg åbner en ny - eller aktiverer en svarmail - så lukker den op normalt som aktiv med "blå ramme".
- så snart jeg bruger en vilkårlig tast på tastaturet, så forsvinder den "blå ramme" som bevirker at det ikke muligt at skrive i mailen.
- jeg har forsøgt "alt" i "indstillinger" uden ar få løst problemet, men har samtidig fundet ud af følgende:
-- hvis jeg som det første indsætter en kopieret tekst -  så kan jeg fortsættee med et skrive via tastaturet !
-- hvis jeg har åbnet min anden gmail (som virker) - logger ud - og umiddelbart efter logger ind i det samme vindue med den første gmail - så virker den nu helt uden problemer !
- jeg har testet det samme på det lokale biblioteket (også med explorer) - og der opstod de samme fejl - så jeg går ud fra at det ikke være min pc der har et problem.
- har også testet med google chrome -og her virker mailen også uden problemer.
- fejlen må opstå i forbindelse med at jeg henter gmail'en ned.
- har prøvet at finde hjælp i google "hjælp" - men uden resultat.
- lige nu "snyder" jeg mailen ved at åbne den anden mail først - men det er lidt træls i længden.
er der en der har et "tip" til, hvordan jeg kan få løst problemet ?
Avatar billede baerbarto Nybegynder
22. september 2012 - 15:58 #1
-det løste sig selv efter 14 dage !!??!!