Avatar billede mariah82 Nybegynder
30. august 2012 - 14:28 Der er 4 kommentarer

Netværksdrevet der ikke ville gå væk

Det her er historien om drevet der ikke ville gå væk. Gentagne gange forsøgte den efterhånden frustrerede kontor dame at slette det gamle netværksted ved at højreklikke og vælge Afbryd forbindelsen. Men gentagne gange kom det standhaftige og utroligt drilagtige lille drev tilbage og generede damen.

Hvad skal man gøre for at fjerne drevet nu når det ovennævnte ikke virker?

hjælp bitte :) bliver tosset
Avatar billede Panen Nybegynder
30. august 2012 - 14:36 #1
Hvorfor vil du slette det?

Din PC er vel en del af et netværk hvor der er nogle drev du altid vil have adgang til? :)
Avatar billede mariah82 Nybegynder
30. august 2012 - 14:45 #2
vi har fået et nyt drev (ny aftale med mere plads osv), og jeg bliver ved med af gammel vane at klikke på det gamle :) og så skal com lige bruge tid på at finde frem til login siden osv. Har førsøgt med afbryd forbindelsen men hver gang jeg tænder com igen så er det tilbage...
Avatar billede Panen Nybegynder
30. august 2012 - 15:29 #3
Har i ikke en IT-ansvarlig som kan hjælpe med at fjerne det? :)
Jeg kunne godt give dig nogle kommandoer til at skrive ind i kommandoprompten som kan pille ved tilknyttede netværksdrev, men vil helst ikke være vidne til at der går kage i din PC hehe :)
Avatar billede mariah82 Nybegynder
31. august 2012 - 09:08 #4
ha ha :D nej det er forståeligt nok. vi er ikke så mange endnu på vores lille kontor, så IT ansvarlig har vi ikke nogen af. jeg må nok bare leve med at den ligger der og griner af mig hver gang jeg kommer til at klikke på den.