Avatar billede Studmed Nybegynder
30. august 2012 - 00:10 Der er 4 kommentarer

Køb af Macbook pro i Fona eller elgiganten?

Heeej

Jeg skal have købt mig en mac book pro 13,3 DC i5 2,5GHz/4GB/500GB. Den koster 8700 i Fona, og hvis jeg køber en xtra serviceforsikring(2199), bliver det i alt = 10.899 kr.

I Elgiganten kan jeg få den samme pc til 8888 kr, men samlet er prisen 11.800, inkluderet: Tryghedsaftale 3 år, Serviceaftale 36 måneder(opsætning og installation af computeren og alt tilbehør, ubegrænset support i hele aftaleperioden, antivirusprogam, online backup), minidisplay til HDMI og en samsonite airglow sleeve BK. Rabat på samlet køb af både computer og serviceaftalen er 1134 kr.Spørgsmålet er således, hvor skal jeg købe min pc henne? Online backup kan man nu til dags nemt klare selv, en airglow sleeve koster højst 250 kr, antivirusprogram på mac er ikke så nødvendigt igen, ?? opsætning og installation af pc kan man selv ordne!! Hvad synes I er bedst...Synes, det er et svært dilemma
Avatar billede finb Ekspert
30. august 2012 - 11:11 #1
Hvis du kan ordne en del af tingene selv,
vinder du ikke meget i Elgiganten.

Købeloven beskytter dig i 2 år.

Da du næsten får samme pakke begge steder,
ville jeg købe, hvor jeg føler mig
godt behandlet
godt serviceret,
personalet har tid til mig
med professionel viden om varerne,
korte værkstedstider.

Har du mod på at købe på nettet ?
edbpriser.dk
pricerunner.dk
osv..

mvh finb
Avatar billede MHougesen Nybegynder
30. august 2012 - 20:18 #2
Anti-virus programmer er lige så vigtige som på Windows da Mac ikke er så sikker som mange folk tror
Avatar billede MHougesen Nybegynder
31. august 2012 - 14:51 #3
Så jeg vil mene du skulle købe den hos Expert eller købe noget anti-virus software ved siden af
Avatar billede Studmed Nybegynder
01. september 2012 - 01:10 #4
Tak for hjælpen :D Da I begge har skrevet kommentar til indlægget, kan jeg ikke give jer point :) Vælg svar i stedet for, så jeg kan give jer point :))