Avatar billede vlinderup Nybegynder
29. august 2012 - 16:16 Der er 1 kommentar

Android, Samsung Galaxy S3 og streaming fra bibliotek

Jeg har en Samsung Galaxy S3 og troede, jeg kunne streame lydbøger fra biblioteket, som jeg kan på iPad'en.
Men telefonen melder: Flash version 9,0 or greater is required. You have no flash plugin installed. Download latest version from here. Men der sker ikke noget, når man trykker på here.

Hvis man trykker på prøv, for at høre, hvordan det lyder, kommer der fint lyd??

Mangler jeg at aktivere noget?
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. september 2012 - 15:58 #1
Kan det have noget at gøre med at adobe ikke udvikler flash til android mere?

http://www.pcworld.com/article/260901/android_flash_player_rip_how_to_get_it_now_that_its_gone.html

Der er flere steder hvor du kan downloade en flash apk til din android.