Avatar billede frederikhansen3 Nybegynder
29. august 2012 - 13:02 Der er 5 kommentarer

Hjælp med at instalere windows xp

Hej mit navn er frederik.

hej jeg hedder frederik. her for nyligt har jeg booted min windows 7 med en xp cd. og den siger der er en slags fejl på min harddisk, og at jeg skal tjecke den først. jeg kan ikke formatere mit c drev ( det jeg kører på ) pls hjælp mig.

peace out.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. august 2012 - 13:16 #1
skal du have xp ind på harddisken, og fjerne alt fra win7?
Så skal du via xp-installationen først slette alle partitioner på harddisken og derefter lade xp oprette en ny.
Avatar billede frederikhansen3 Nybegynder
29. august 2012 - 13:39 #2
hvordan gør jeg det?
Avatar billede stjernedk Nybegynder
29. august 2012 - 13:44 #3
http://www.eksperten.dk/guide/1104 fandt jeg på en google søgning.. det er ikke lang tid du har brugt på at søge selv..
Avatar billede claes57 Ekspert
29. august 2012 - 14:18 #4
jf #3, det er så afsnittet
Partitionere og formatere harddisken 2:
2. afsnit, der sletter de gamle (win7) partitioner - alt skal væk før xp kan komme på.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2012 - 15:39 #5