Nokia Booklet 3G
Har nu haft ovennævnte til reparation i 30 dage og har rykket forhandleren, som har garantien for 2 år.Jeg har også rykket servicecenteret, som kunne oplyse ovennævnte var sendt til eksternt værksted den 30-08-2012.
Da der ikke rigtige skete noget selv om TDC, servicecentret og jeg selv rykkede for svar tog jeg selv kontankt til Nokia.
Mit problem var at garantien var ved, at udløbe i starten af August 2012 og jeg fik en CPU ID Failure ca. 5 gange, så selvfølge blev den sendt til reparation inden udløb.
Jeg talte, så I fredags med Nokia Danmark Support, som ikke kunne hjælpe mig, da det jo ikke var en mobiltelefon sagde den søde supporter?
Jeg kunne så ikke lade være med, at fortælle hende den hedder altså 3G fordi der kan sidde et simkort i den og den har også et imei nummer.
Supporteren beklaget meget hun ikke kunne hjælpe med status for reparationen hos Nokia - hun kunne ikke engang få fat i afdelingen og bad mig ringe til servicentret igen.
Jeg gav servicecentret, Nokia en frist til Mandag til, at komme med et brugbart svar, som jeg også fik man havde vist nok opdateret softwaren?
Mit spørgsmål til gruppen er så, hvis det viser sig fejlen kommer igen gælder garantien, så 3 måneder ekstra fra dagsdato?
Ved disse fejl skifter man normalt CPU, bundkort eller hele pc´en, hvilket ville have været det smarteste efter min mening?