Avatar billede geoman27 Novice
28. august 2012 - 12:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google + sprog

Hej

Min kæreste, der er svensk, har ændret google, så det fremstår svensk, ds, jeg får svenske søgeresultater.
Jeg kan bare ikke ændre det tilbage igen. Alle Googles tjenester fremstår på svensk, eksempelvis Google analytics. Enkelte Twitter-opdateringer blev også "forsvenskede"
Min gmail, er dog fortsat dansk.. Det virker lidt mystisk...

Hvordan kan jeg ændre det, til dansk (eller engelsk)

Hun kan ikke huske hvad hun gjorde :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. august 2012 - 13:14 #1
Avatar billede geoman27 Novice
28. august 2012 - 13:18 #2
Jeg prøver den lige.
Avatar billede geoman27 Novice
28. august 2012 - 13:20 #3
Her fremstår min google til at være engelsk. Så forstår jeg ikke at min google søgninger er svenske...
Avatar billede stjernedk Nybegynder
28. august 2012 - 13:42 #4
Når du går ind på google.dk er der oppe i højre hjørne et tandhjul, hvis du vælger søgeinstillinger er der mulighed for at ændre placering samt sprog, jeg har lige haft min på svensk og rettet tilbage til dansk igen.. :)
Avatar billede geoman27 Novice
28. august 2012 - 19:07 #5
Så nu virker det. Stjernedk smid et svar, så smider jeg point :-)

Det virker som om, der er mange steder man kan ændre sit sprog.
Avatar billede stjernedk Nybegynder
29. august 2012 - 08:27 #6
Når du går ind på google.dk er der oppe i højre hjørne et tandhjul, hvis du vælger søgeinstillinger er der mulighed for at ændre placering samt sprog, jeg har lige haft min på svensk og rettet tilbage til dansk igen.. :)