Avatar billede tobiaskarlsen Nybegynder
27. august 2012 - 21:49 Der er 1 løsning

Mangler gode råd: Bærbar til studiet.

Hej Alle :-)

Jeg skal bruge en laptop til mit studie.
Den skal kunne trække: 3D MAX Studio, Adobe Creative Suite 6 Master Collection, Sony Vegas 11 og lign.

Den skal kunne afspille FullHD videoer - uden at lagge (skal have HDMI udgang).

Det er nemt af finde en der kan ovennævnte, men hvor får jeg mest smæk for skillingen?

Da jeg er studerende, vil jeg værdsætte den billigste udvej - samtidig kan anbefales og køre ovennævnte uden problemer?

Nogle forslag eller tanker? :-)

På forhånd tak.
Avatar billede tobiaskarlsen Nybegynder
14. maj 2015 - 21:55 #1
-----