Avatar billede Bettinacornelia Nybegynder
27. august 2012 - 19:49 Der er 2 kommentarer

Kan pludselig ikke komme på nettet med Vaio

Hejsa.

Jeg har indtil igår kommet på flere trådløse netværk uden problemer, men nu siger den pludselig at der "ingen internetadgang" er. Den er tilsluttet og der er god forbindelse men ingen adgang. Hvad kan jeg have trykket på ??????

Vh Bettina
Avatar billede 220661 Ekspert
27. august 2012 - 20:26 #1
Hej og velkommen til eksperten.
Vil nabefale du gendanner systemet til før du fik problemet.
Kører du win 7 eller vista skriver du systemgendanneles i søgefeltet og vælger den nærmeste dato hvor det virkede
Avatar billede Bodillen Nybegynder
30. august 2012 - 17:49 #2
Nogle gange er det nok at fjerne forbindelsen fra "adminstrer trådløst netværk" og oprette en ny forbindelse.