Avatar billede LyngeN Nybegynder
26. august 2012 - 18:23 Der er 6 kommentarer

Gaming computer.

Hej, jeg leder efter en ny gaming computer og da jeg ikke ved så meget om hardware vil jeg spørge jer. Jeg har kigget lidt på dem her: http://topdata.dk/product.asp?product=8317 og den her http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99101&type=pcsystem Er de gode til gaming? Og hvis i kender andre gaming computere så vær flinke at linke dem. Mit budget er 5000-7500 cirka.

Håber i kan hjælpe:D
Avatar billede tiger_dk Mester
26. august 2012 - 18:56 #1
Her er http://www.sharkgaming.dk/gamer-computere/intel-gamer-computere.html nogle andre forslag på gaming maskiner !
Avatar billede Capperman Nybegynder
26. august 2012 - 23:00 #2
Vil lige bryde ind her og komme med en meddelse..
Topdata lad venligst vær med at bruge penge der! du kommer så meget til at fortryde det senere hen.
Avatar billede LyngeN Nybegynder
28. august 2012 - 17:08 #3
Hvorfor? Min ven har en gaming computer fra Topdata og den køre alle spil i højeste grafik uden lag eller noget og den er et år gammel.
Avatar billede Capperman Nybegynder
28. august 2012 - 18:13 #4
Han yder overhovedet ikke supporten han lover.
Jeg er gammel kunde men jeg fik mine penge tilbage.
Efter længere periode med maaaaaaaaaaaange problemer...
Det er selvfølgelig op til dig hvad du vælger, dit valg kan jeg ikke påvirke.. men jeg fraråder dig det
Avatar billede LyngeN Nybegynder
28. august 2012 - 19:28 #5
Okay, tak:).
Avatar billede LyngeN Nybegynder
02. september 2012 - 12:56 #6