Avatar billede somethingwhat Nybegynder
17. august 2012 - 13:00 Der er 2 kommentarer

PHP-programmør søges

Ungt internet firma, i lækkert og kreativt miljø på Frederiksberg, søger ny legekammerat. PHP, CSS, HTML5 og javascript er ikke ukendt og måske kender du allerede Joomla.

Alle arbejder for at bringe nærdemokrati helt ud til din skærm. Vi er 8 personer plus det løse, og er i gang med at vokse, også udover landegrænsen.

Hvis du vil lege med, kan du sende dit CV til vores CTO henrik@falkenthros.dk eller ring til Henrik på 4128 9030
Avatar billede conrado Nybegynder
17. august 2012 - 16:37 #1
Hi ,
  I have my IT company here in kbh.
  I have a long experience working in PHP ,e commerce projects , joomla ,and my parnter in the comaony is good in html5 ,xhtml,css ,Ajax, javascript,illustartor ,photoshop.
if you like to see our refrences , forward me your email adress.
regards ,
Mustapha
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
17. august 2012 - 22:47 #2
conrado

Dude he is looking for an employee not programmers to do his work :-)

Håber du får nogen gode ind og du er velkommen til at send emig et tilbud på lidt integration af icecat til edb-eksperten.dk

der ligger mange kode stumper på nettet i kan tilpasse.

har det interresse så skriv i en pm eller via vores kontakt formular her http://edb-eksperten.dk/kontakt-edb-eksperten.html

da jeg selv lige har fået tvillinger og konen og min pige på 5 også skal passes så har jeg ikke tiden til at lave noget selv.

hilsen
Joachim