Avatar billede BUZZDK72 Juniormester
16. august 2012 - 18:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Frivillige asp webprogrammører søges.

Hej allesammen

Jeg er ikke særlig stærk i programmering, men har en god ide og en hjemmeside, med et design jeg gerne vil have i luften.

Jeg har ligeledes en del scripts, som kan nogle af de funktioner jeg gerne vil have siden til at gøre.

Men mangler nogle der gider hjælpe mig på vej med kodningen.

Har du lyst til at hjælpe så skriv tilbage - på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2012 - 19:54 #1
Kan du måske forklarer lidt mere hvad det går ud på, hvad skal man lave, hvad er det for en hjemmeside osv.
Du må godt skrive til osj@device.dk hvis du ikke vil afslører det her på eksperten.
Avatar billede kirkely Nybegynder
18. august 2012 - 13:24 #2
Hejsa.
Jeg driver iværksætter firmaet LabSec sammen med to, vi yder programmerings løsning af hver art. samt SEO.
alle vores programmører er bosat i henholdsvis Indien og Pakistan
Du er velkommen til at kontakte os på kirkely123@gmail.com
Hilsen
Anders Kirkely
Co-founder
LabSec
Avatar billede BUZZDK72 Juniormester
19. august 2012 - 11:19 #3
Hej og tak for jeres interesse begge 2. Jeg vil gerne lige præcisere at der er tale og frivilligt arbejde, men hvis det bliver en succes med tiden vil i selvfølgelig få en afregning.

Er i fortsat interesseret så skriv jeres mailadresse, så sender jeg flere oplysninger. På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2012 - 14:22 #4
Hej igen

Jeg vil godt hører nærmere, men har dog forbehold for frivilligt arbejde, har prøvet en del der ikke er blevet til noget.
Men hvis du kan sælge ideen, så er jeg frisk :)

Vh
Ole
Avatar billede BUZZDK72 Juniormester
27. august 2012 - 20:16 #5
Lukker igen