Avatar billede beta Nybegynder
09. august 2001 - 12:22 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Tidligere spørgsmål (forslag)

Når man kigger hvilke spørgsmål man tidligere har oprettet, får man kun 10 af dem vist, og skal trykke <næste> for at se de efterfølgende.

Kan man ikke lave det, så alle ens spøgsmål står på en lang liste ?

Jeg synes det er bøvlet hvis man f.eks. skal 50-100 spørgsmål tilbage som det er nu, det tager lang tid at finde det.
Avatar billede soleil Nybegynder
09. august 2001 - 12:25 #1
Du kan bare skrive:
http://www.eksperten.dk/list/*

hvor;
* = 10,20,30 eller andet tal der går op i 10

dog ikke op 50 svar...
Avatar billede adagio Nybegynder
09. august 2001 - 12:25 #2
Du kan selv ændre på hvor mange spørgsmål du vil have vist på ver side inde under indstillinger
Avatar billede soleil Nybegynder
09. august 2001 - 12:27 #3
Ja, som adg siger, kan du også gøre listen større under indstillinger...
Avatar billede adagio Nybegynder
09. august 2001 - 12:31 #4
Den går op til 50
Avatar billede beta Nybegynder
09. august 2001 - 20:33 #5
Det var bare alt for kanon, det havde jeg ikke bemærket at man kunne ændre. Takker !

Kunne der evt. bliver mulighed for at få flere end 50 spg. på en gang ?
Avatar billede adagio Nybegynder
09. august 2001 - 22:03 #6
Du kan måske få Adminerne til at ændre det tal, ellers tror jeg ikke det er muligt