Avatar billede hsgroup Nybegynder
14. august 2012 - 13:12

Kan ikke finde den rigtige mailbox på Exchangee

Outlook kan ikke kobles på den rigtige mailbox på Exchange. bruger Outlook 2010 og SmallBusinessServer 2003. Problemet er opstået ved geninstalering at SBS med nye brugere der er ikke noget tilbage efter en gammel installation.
Mailboxe findes på exchange og der er indhold i dem. der findes også indhold i SystemMailbox hvordan overføres dette til en anden mailbox?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester