Avatar billede chapper1988 Nybegynder
07. august 2012 - 19:50 Der er 1 kommentar

Ny social hjemmeside

Hej,

Jeg er ejeren af en ny social hjemmeside http://soziallife.com

Jeg håber i lige ville prøve at kigge på den, og skrive hvad i synes om siden

Grunden til den er lavet, det er for nogle venner og jeg, er blevet træt af facebook, at de bare sælger oplysninger videre, og derfor har vi lavet denne side.
Og efterhånden som den bliver større, laver jeg/vi flere funktioner, der ville komme lidt konkurrencer m.m.

Jeg er i gang med at lave, så brugerne der ville ofre lidt tid på siden, kan tjene lidt penge. Jeg offentliggøre hvordan inden for en til to måneder.

Men det første er lige at få den igang først.

Den er stadig under opstartsfacen. Så jeg/vi ville blive glade for at høre jeres mening.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede pstidsen Novice
08. august 2012 - 04:22 #1
Drop det! Det vil aldrig kunne gå. Hvis folk bliver trætte af Facebook (hvilket de ikke gør) så går de over til Twitter eller måske Google+. De ville jo aldrig vælge en fremmed side hvor INGEN af deres venner er.