Avatar billede hash0036 Nybegynder
07. august 2012 - 07:13 Der er 2 kommentarer

android tablet mangel på google talk!

Jeg har lige købt mig en ny android tablet 4.0.4 system, nu er mit problem bare at jeg ikke kan dawnloade apps fra google play. Jeg tror det er pga manglen på google talk på tabletten. Men jeg kan ikke finde noget dawnload program til gooogle talk ... er der nogle der ved noget til det? Mvh. Mads.        Ps. Google talk plejer at være standard program på android tablets, men iconet er ikke på denne tablet ...
Avatar billede Panen Nybegynder
07. august 2012 - 10:14 #1
Når man køber billige tablet-kloner i blandt andet føtex, kvickly er de faktisk ofte uden Google Play. Dog har jeg set nogle af dem lægge software ud på deres hjemmeside til download af manglende Apps eller Google Play.
Avatar billede klaverand Nybegynder
07. august 2012 - 12:10 #2
Jeg har hellere ikke noget "ikon" til Google Play...

.. men når du går ind i "menuen" hvor programmerne ligger, er der så ikke en indkøbspose øverst i højre hjørne?