Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
06. august 2012 - 17:19 Der er 7 kommentarer

Min bærbar går ud

Jeg har et problem med min Msi CR620-bærbar. Jeg fik en meddelelse på skærmen om, at jeg snart skulle udskifte mit batteri, eftersom det åbenbart var slidt ned (købt i november 2010). Det gjorde jeg ikke, men i stedet har jeg bare haft strøm sat til hele tiden.

Men nu er min computer begyndt at gå ud, når det passer den. I starten gjorde den det, når bærbaren blev utrolig varm, men nu gør den det, selvom jeg ikke synes, den er for varm.

Nogle gange skal jeg skifte til en anden stikkontakt, før jeg kan tænde min computer igen.

Skyldes problemet, at min computer ikke har et funktionelt batteri tilsluttet, eller skyldes det andre ting? Løsningsforslag, tak :)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. august 2012 - 17:23 #1
du skal nok lukke nogle gamle spg før du får et svar, der kan bruges...
06. august 2012 - 17:33 #2
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
06. august 2012 - 17:59 #3
Hvordan lukker jeg et emne?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. august 2012 - 18:10 #4
gå ind på det - klik i 'svar' og skriv en kort tekst (fx 'lukker')
opret så - gå ind igen på samme spg, og du kan acceptere svar som løsning, og du beholder point.
Hvis andre har lagt svar kan du også bare acceptere disse som løsningen (det sparer dig for et trin).
08. august 2012 - 19:33 #5
???
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
08. august 2012 - 22:49 #6
Tak. Nu skulle jeg have lukket det hele.
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
14. august 2012 - 14:08 #7
Hmmm jeg har prøvet at tjekke temperaturen med SpeedFan, og ifølge det program ser det ikke godt ud. Der er i hvert fald flammer ved flere af tallene... Jeg har haft computeren tændt i under en halv time!

Hvad kan jeg gøre?