Avatar billede Latte Mester
06. august 2012 - 15:18 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Skruer til ram cover Macbook Pro 15"

Er der nogen som har forslag til hvordan jeg hurtigt får fat i skruer som beskrevet i overskriften - i Københavns området.
Avatar billede sd8220 Seniormester
06. august 2012 - 15:25 #1
Jeg ligger ikke inde med nogen, men hvis du finder din model på ifixit.com, så plejer der på deres beskrivelser af, hvordan man åbner computere og skifter dele at stå, hvilke typer skruer, der bruges, så kan du sikkert købe nogen lige sådan i en elektronikbutik.

Held og lykke,

/Sebastian
Avatar billede Latte Mester
07. august 2012 - 10:28 #2
Tak for tippet. Der var fin beskrivelse på ifixit.com, men lige præcis det med skruerne havde de sprunget over
Avatar billede sd8220 Seniormester
07. august 2012 - 10:33 #3
Hmm nå ja jeg mente bare, at de plejede at skrive det med skruestørrelser.

Har du prøvet at henvende dig hos Humac?

Eller har du én af dem? Så vil jeg forslå at tage den med til f.eks. Brinck Elektronik og få to til.

Ellers sig lige til, så er det muligt at jeg kender én, der kender størrelsen på dem.

/Sebastian
Avatar billede Latte Mester
07. august 2012 - 10:42 #4
Jeg har ingen af skruerne, men nu har jeg fundet Apples nr. på dem. Det der Brinck der godt ud. Den prøver jeg. Har fundet et sted på Frederiksberg, hvor de har skruerne, men det er jo et total rip off
Avatar billede sd8220 Seniormester
07. august 2012 - 11:07 #5
Hvad skulle de da have for dem, der på Frederiksberg. Jeg går ud fra, at du mente, at de var dyre?
Avatar billede Latte Mester
07. august 2012 - 11:26 #6
253,38!  Desværre er jeg i voldsom tidsnød, så jeg har bidt i det sure æble og slået til. Til gengæld kan jeg så hente dem med det samme.
Avatar billede sd8220 Seniormester
07. august 2012 - 11:34 #7
UF, for TRE bittesmå skruer.

Hmm, er sikker på, at du sikkert kunne klare dig uden, indtil du fandt dem, hvis det /skulle/ være.

Men godt, at de da var til at skaffe. For en anden gangs skyld, vil du sige, hvad de hedder, hvad størrelse de er, og hvor du fik dem?

/Sebastian
Avatar billede Latte Mester
07. august 2012 - 11:55 #8