Avatar billede stefstorm Nybegynder
06. august 2012 - 15:02 Der er 4 kommentarer

formatering af mac

Hej eksperter, jeg vil gerne have min mac formateret, jeg har bare det problem, at jeg ikke ligger inde med installations cd'en der fulgte med.. kan det lade sig gøre uden cd'en?
Avatar billede kjeldsted Novice
28. august 2012 - 22:52 #2
Hvilket styresystem snakker vi om?

Leopard, Snow Leopard, Lion eller Mountaion Lion?
Avatar billede Andesxp Nybegynder
09. september 2012 - 21:27 #3
jeg lagde den disk man får med i æsken i og holdte på c. den startede min mac forfra men da jeg kom til noget med at vælge harddiske så var der kun en og den virkede ikke. kan det havde noget at gøre med at hvis man nu har mountain lion og disken er snow leopard så virker det ikke eller hvad?
Avatar billede kjeldsted Novice
10. september 2012 - 13:59 #4
Jeg kunne nu godt bruge et mere klart svar :)
Har du mointain Lion på din computer?