Avatar billede pc-propilot Nybegynder
05. august 2012 - 11:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

undersøgelser

Hej dereude,

jeg downloader mange ting men der kommer for det meste en undesøgelse man skal udfylde for at komme videre. Mit spørgsmål er hvordan man kan springe over de UTROLIG iriterende undersøgelser.

Tak på forhånd
Avatar billede pstidsen Novice
05. august 2012 - 13:30 #1
Du kan måske omgå dem ved at gå ind og ændre på kildekoden, men det vil være meget mere besværligt end at udfylde spørgeskemaerne. Derfor: Download fra andre sider eller lev med det.
Avatar billede pc-propilot Nybegynder
07. august 2012 - 18:18 #2
Jeg har prøvet at downloade noget for nygligt og jeg udfyldte en af de undersøgelser men den sagde at jeg ikke havde udfyldt det.
Avatar billede pstidsen Novice
08. august 2012 - 04:14 #3
Jeg har oplevet det samme, men der er ikke rigtig noget at gøre. Det er en fejl fra website's side.