Avatar billede Slettet bruger
04. august 2012 - 14:44 Der er 8 kommentarer

Hvad er FlashUtil32_11_3_300_257_ActiveX og ApMsgFwd er det virus?

Hej jeg har denne her fil der hele tiden den her fil FlashUtil32_11_3_300_257_ActiveX der dukker op på min jobliste jeg ved ikke hvad det er men jeg er bange for om det er virus. Jeg håber i vil hjælpe mig´. Jeg har også en til ting jeg ikke ved hvad er som hedder ApMsgFwd. Mvh Mig
Avatar billede minialta Nybegynder
04. august 2012 - 14:57 #1
Hvilken antivirus har du og hvilken browser bruger du.
Bare lige nogle facts :)
Avatar billede minialta Nybegynder
04. august 2012 - 14:58 #2
Har nemlig læst lidt omkring browser og noget antivirus :)
Avatar billede minialta Nybegynder
04. august 2012 - 15:04 #3
FlashUtil32_11_3_300_257_ActiveX
Er ikke virus det er noget der tilhøre Adobe flash player eller andre Adobe produkter: http://systemexplorer.net/file-database/file/flashutil32_11_3_300_257_activex-exe

Jeg gætter på du har en Dell notebook fordi "ApMsgFwd" er noget der høre med til Dell notebooks, men tjek det her link for at finde ud af om det nu er Dell's produkt: http://www.processlibrary.com/directory/files/apmsgfwd/239154/
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2012 - 15:13 #4
jeg har en acer aspire 5732 z og mit virus program er microsoft security  essentials
Avatar billede minialta Nybegynder
04. august 2012 - 15:29 #5
Hmm ok men prøv at tjekke det sidste link ud engang og følge den lille guide der er der :)
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2012 - 18:56 #6
jamen kan jeg være sikker på at det ikke er virus eller hacks?
Avatar billede minialta Nybegynder
04. august 2012 - 20:05 #7
Hvis dit antivirus ikke siger det er virus så må du stole på det. Det er hvad jeg gør.
Du kunne evt. scanne din pc hvis du ikke allerede har gjort det. :)
Men jeg er ret sikker på det ikke er virus :)
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2012 - 10:44 #8
ok tak