Avatar billede ctl7 Nybegynder
04. august 2012 - 08:21 Der er 3 kommentarer

Chrome - Viser pludselig ikke sider korrekt

Siden i går aftes, virker min Chrome pludselig ikke korrekt, og viser en række hjemmesiden forkert. F.eks. her på eksperten.dk vises der to knapper i siden for at scrolle og når jeg placerer curseren på den inderste knap, kan jeg ikke scrolle og trække knappen nedad. Omvendt virker det fint med Firefox og IE9.

Det samme problem findes på netaviser som bt.dk og politiken.dk. Jeg har afinstalleret Chrome og geninstalleret den, men problemet er der stadig.

Der er også nogen steder, med tekst, hvor toppen eller bunden af bogstaverne mangler, men som så vises korrekt hvis jeg bladrer ned eller op på siden. Så er det dog andre linjer hvor det samme problem opstår.
Avatar billede tobrukDk Novice
04. august 2012 - 09:06 #1
Prøve kigge på den her, det kan være derfor problemer kommer frem,

http://www.eksperten.dk/spm/966831
Avatar billede pstidsen Novice
04. august 2012 - 10:55 #2
Hent og installer CCleaner og Rens computeren
Avatar billede ctl7 Nybegynder
04. august 2012 - 11:46 #3
Nej, desværre. Det hjalp ikke at slette historik og rense pc.