Avatar billede Leoking Nybegynder
31. juli 2012 - 10:22 Der er 4 kommentarer

Iphone 4s . Frossen med en flimrende skærm. Kan ikke slukke.

Som overskriften siger så er min iphone frossen med flimmer i skærmen. Hvad gør jeg lige?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
31. juli 2012 - 10:29 #1
tror du er nød til at at lade den løbe tør for batteri så den slukker og så sætte strøm til

jeg har selv prøvet det samme på en mp3/mp4 afspiller  der virkede det
Avatar billede kjeldsted Novice
31. juli 2012 - 10:41 #2
Har du forsøgt at holde hjem knappen samt den i toppen (jeg ikke lige husker hvad hedder, men den du plejer at tænde/slukke med) nede samtidig?
Hvis ikke så prøv det. Det brude lave en reset (uden du mister data).
Avatar billede Leoking Nybegynder
31. juli 2012 - 11:06 #3
Det virkede dælme! xD
Avatar billede kjeldsted Novice
31. juli 2012 - 21:09 #4
Snakker du om #1 eller #2?
I så fald det var mit forslag får du her et svar.