Avatar billede LisbethDj Nybegynder
29. juli 2012 - 11:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ithunes på ny pc

Jeg har , igår haft held til at flytte mit iThunes til min ny pc.
Men i dag var indholdet væk?????????
Øv på den igen og nu er det der. Men hvorfor forsvandt det? Jeg er jo nødt til at forebygge at det sker igen.
Jeg har ikke efterfølgende gendannet min iPhone. Skal jeg det?
Jeg har synkroniseret.
Hold da op hvor besværligt det er.

Jeg fulgte dette udmærkede link:
http://support.apple.com/kb/HT1751?viewlocale=da_DK

Man skal ha tungen lige i munden.

KH Lisbeth
Avatar billede LisbethDj Nybegynder
29. juli 2012 - 11:27 #1
Hvis i skal flytte iThunes til ny computer er dette link fint at følge.
Jeg er en kvinde på 56, og jeg har haft held til at få det til at lykkedes.

KH Lisbeth
Avatar billede LisbethDj Nybegynder
29. juli 2012 - 11:28 #2
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2012 - 11:46 #3
Hvis det er noget man har købt hos Apple, så laver man, i iTunes, en backup i det de kalder iCloud, så kan man bare installere en ny iTunes, og hente det købte ned igen. Det går ikke tabt.
Avatar billede LisbethDj Nybegynder
29. juli 2012 - 13:51 #4
Tak det vil jeg prøve.
Jeg har fået lidt flyttet af noget jeg selv har lagt ind, men jeg kan ikke høre det fra iTunes...
Hvis jeg vil synkronisere det med iPhone kommer der en lille tavle frem hvor der står:
IPhoen kunne ikke synkroniseres fordi
synkroniseringssessionen ikke kunne starte... ???

Hold op det er svært det her.

KH Lisbeth
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2012 - 14:25 #5
Ja nu har jeg ikke selv iPhone, men iPad 3. (som jeg har fortrudt) men har du ikke en funktion som hedder "Gendan" ?
Har du prøvet, at lade din iPod være tændt, og derefter slukke for iTunes og så tænde iTunes igen?
Ellers må der nok en iPhone M/K på banen.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2012 - 14:28 #6
Ps. Det er netop det man selv har lagt ind, altså ikke købt hos apple, som volder problemer på min iPad. Når jeg lægger nyt ind, forsvinder der let noget af det gamle. Og det er ikke pladsmangel, den er på 32GB.
Avatar billede LisbethDj Nybegynder
29. juli 2012 - 15:34 #7
Jeg prøvede at gendanne.
Jeg har mistet alt mit musik på min iPhone. Og jeg har kun fået lidt af mit musik med over på den ny pc. Dvs der stor albumsnavne med jeg kan ikke høre det.
Der komme en blå obs-skærm der siger at originalfilen ikke findes.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2012 - 16:24 #8
"Der komme en blå obs-skærm der siger at originalfilen ikke findes"
Det forstår jeg desværre ikke noget af, men jeg mener, at det man har købt hos Apple kan man altid få igen. Jeg kan i alt fald.

Der er jo MEGET dødt på Eksperten for tiden, og nu kan dit spørgsmål ikke ses i første linie, Så måske var det en ide, at lukke dette spørgsmål og oprette et nyt? Så kunne du måske får fat i en bruger med kendskab til iPhones. Og måske skulle spørgsmålet hedde noget i retning af "iPhone på iTunes" så man kan se, at det handler om IPhone? Det er selvfølgelig op til dig, men hvis du vælger at lukke her, Så accepterer du bare dit eget svar, og tager point hjem igen.
Men bare for en anden gangs skyld, så lægges der først svar, når spørgsmålet lukkes, ellers er det kommentar, som du gjorde i #1 :)
Avatar billede LisbethDj Nybegynder
29. juli 2012 - 21:40 #9
Jeg er meget i tvivl med hvad det med point handler om.

Men du har ret i at det er en god ide at skrive mere præcist

kh Lisbeth
Avatar billede LisbethDj Nybegynder
29. juli 2012 - 21:53 #10
Jeg opretter en ny med en bedre overskrift.