Avatar billede mastermusic Nybegynder
28. juli 2012 - 14:01 Der er 3 kommentarer

Hjælp til bygselv pc

Hej jeg sad og tænkte på om man skal bruge to hard drives eller kun en. Fordi på min gamle pc er der en til mit styre system og en til lager. Så mit spørgsmål lyder vis kan man godt ha´ sit styre system og lager (C drev) på samme hard drive?
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2012 - 14:47 #1
Ja du kan sagtens have styresystem og lager på samme disk, men hav det på mindst 2 partitioner. Men det er absolut en god ide, at have en anden harddisk til backup. For stol aldrig på en harddisk, den kan køre i mange år, men den kan også gå i stykker i morgen.
Avatar billede mastermusic Nybegynder
30. juli 2012 - 23:39 #2
Ups ved ikke lige helt hvordan man gi´r points. Så vis du lige ville skrive how to do så skal du nok få dine points.
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2012 - 22:57 #3
Tak men jeg samler ikke på point. Du lægger selv et svar, som du efterfølgende accepterer, og så beholder du point.